5 mars 2014

Assignment #5


 
 

Bestämde mig för att börja filma redan inatt. Mörkt och snabbspolat visar jag här när min sambo och jag sover. Något måste ha hänt eftersom jag vaknade upp alldeles ensam imorse. Eehh.. synd att det inte var bättre kvalitet på filmen...för jag vet fortfarande inte hur det gått tiiillll...



 

 Under dagen har jag sörjt min mystiskt försvunne sambo, på ett sätt som kanske är märkligt likt slutscenen i Brokeback Mountain.
  
 




 

Första filmen, som knappt går att se, skulle vara något likt Paranormal activity. Här kan man se lite av den: http://www.youtube.com/watch?v=p7Iy0ehx2UE
Musiken kommer från en annan liten skräckis,
28 Days later (In a heartbeat med John Murphy).
 
 
 
Uppgiften: Tag en filmscen du gillar. Gör och spela in med mobilkameran en kopia av originalscenen - du har rollen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar